Website / klantenportal ProfiTemp

ProfiTemp onderscheidt zich met zijn aanpak sterk in de wereld van cv- en airco-onderhoud en -installatie. De kenmerken van deze aanpak zijn: een grote mate van betrouwbaarheid, 'afspraak is afspraak' en een snelle service.

Als vervolg op het succes van deze aanpak werd ProfiTemp begin 2013 een franchiseonderneming. Ook in andere regio's maken klanten sindsdien kennis met de ProfiTemp-methode. Ze maken kennis met betrouwbare monteurs die uitstekend werk leveren voor relatief lage prijzen. En ook hier betalen klanten binnen de eigen regio géén voorrijkosten.

Encore heeft de nieuwe website voor ProfiTemp Nederland en de lokale vestigingen gerealiseerd. Naast informatie over de diensten, abonnementen en producten van het bedrijf is de website uitgerust met een geavanceerde klantenportal. De monteurs van ProfiTemp gaan met hun iPad op pad en beschikken daarbij over de volledige klantenadministratie en –historie, krijgen inzicht in de planning van werkzaamheden en registreren onderdelen die vervangen zijn tijdens onderhoudswerkzaamheden.

Er wordt na afloop bovendien automatisch een nieuwe afspraak gepland voor klanten met een onderhoudscontract. Het geavanceerde planalgoritme dat Encore samen met de opdrachtgever heeft uitgewerkt zorgt ervoor dat de afspraken zoveel mogelijk bij elkaar in de buurt gepland worden. Hierdoor hoeft ProfiTemp geen voorrijkosten te rekenen. Verder worden facturen automatisch gegenereerd nadat een monteur de afspraak heeft afgemeld in het systeem. Dit zijn slechts twee voorbeelden van de bedrijfsoptimalisaties die gerealiseerd zijn met de ingebruikname van de klantenportal.

De duizenden klanten van ProfiTemp kunnen zelf ook in de portal inloggen voor het bekijken van offertes en facturen, het maken of verzetten van afspraken en het wijzigen van de persoonlijke gegevens.

Bekijk het resultaat via www.profitemp.nl.