Huisstijl en website De Bloemerie

dinsdag 28 juni 2011

Forwart heeft een nieuwe website en huisstijl gerealiseerd voor De Bloemerie in Broekhuizenvorst. Deze bloemenzaak geeft op eigentijdse en bijzondere wijze vorm aan boeketten en bloemwerk. De puurheid van bloemen laten spreken en tot uitdrukking brengen in de wensen van de klanten is de uitdaging van De Bloemerie.

De website bevat diverse moderne elementen en bevat impressies van bloemcreaties en informatie over de bloemenzaak die inmiddels enkele jaren in Broekhuizenvorst gevestigd is. De website bevat tevens een webshop met een selectie van boeketten en andere bloemwerken. Via een zeer gebruikersvriendelijke en laagdrempelige bestelmethode kan de bezoeker snel en eenvoudig een bestelling plaatsen en online betalen via iDeal.

Forwart heeft tevens een geheel nieuwe huisstijl en logo redesign gerealiseerd voor De Bloemerie. De vernieuwde huisstijl en de payoff ‘Bloemen zijn woorden van kleur’ sluiten perfect aan bij de gewenste uitstraling van De Bloemerie. Op basis van deze nieuwe huisstijl heeft Forwart het ontwerp en drukwerk van diverse huisstijl middelen verzorgd: bloemenkaartjes, cadeaubonnen, enveloppen, stickers, labels, briefpapier en visitekaartjes.

Naast de nieuwe huisstijl is Forwart verantwoordelijk voor het grafisch ontwerp, hosting en de technische realisatie van de website met een modern en gebruiksvriendelijk Content Management Systeem.

Bekijk het eindresultaat via www.debloemerie.net.

Het resultaat van de nieuwe huisstijl: diverse middelen waaronder briefpapier, cadeaubonnen en enveloppen.De homepage bevat een aantrekkelijke animatie van een bloem.De moderne uitstraling van de website sluit aan bij de wens van de opdrachtgever.Overzicht van webshop artikelen. 's Ochtends besteld = 's middags bezorgd.Overzichtelijke weergave van besteloverzicht: laagdrempelig en snel bestellen, veilig betalen.

Volgende bericht Naar het nieuwsoverzicht Vorige bericht