Nieuwjaarsduik Horst

Op nieuwjaarsdag 2014 organiseerde Stichting Cold Turkey voor de veertiende keer de Nieuwjaarsduik Horst a/d Maas. Al sinds 2001 is de stichting verantwoordelijk voor de organisatie van de inmiddels traditionele duik waarvoor Encore onlangs een nieuwe website realiseerde. De nieuwe website is uitgerust met diverse moderne toepassingen en is nu eenvoudiger te actualiseren door leden van de stichting.

Deelnemers kunnen zich via de website aanmelden voor de duik en direct online betalen. Nadat de aanmelding is voltooid, wordt automatisch een bewijs van inschrijving per e-mail verstuurd. Dit scheelt voor de organisatie veel administratief werk. Op de website wordt bovendien een overzicht van deelnemers (helden) gepresenteerd.

De huisstijl van de Nieuwjaarsduik Horst a/d Maas is tevens volledig vernieuwd. Zo is het logo en de website voorzien van een ijskoude uitstraling en is de herkenbare mascotte (een zwart/wit foto van een zwemster) van kleur voorzien.

Mobiele website

Om ook de bezoekers met een mobiele telefoon perfect te bedienen heeft Encore een mobiele website ontwikkeld. Het programma van de nieuwjaarsduik is in de mobiele website ontsloten en volledig geoptimaliseerd voor bezoekers met een smartphone. De website is compact, snel en eenvoudig via een touchscreen te bedienen. Behalve het overzicht van de activiteiten bevat de mobiele website een overzicht van de sponsoren, een verwijzing naar de reguliere website van het evenement en een routebeschrijving. Mobiele website bezoekers worden automatisch doorgestuurd naar de mobiele versie van de website.

Hoofdsponsor

Encore - tevens toegetreden als hoofdsponsor van het evenement - is verantwoordelijk voor de conceptontwikkeling, grafische vormgeving, technische realisatie en hosting van de website. Via het Content Management Systeem kan de opdrachtgever de volledige website op een gebruiksvriendelijke manier zelf onderhouden.

Bekijk het resultaat via www.nieuwjaarsduikhorst.nl